„Nie wystarczy podejść do chorego z wiedzą, doświadczeniem, pilnością i sumiennością.Trzeba mu okazać serce! …”
ks. Stefan Kardynał Wyszyński
Celem wszystkich prac i wysiłków w Instytucie Kardiologii jest świadczenie wysokospecjalistycznych usług medycznych w zakresie: profilaktyki, diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjentów z chorobami układu krążenia, zgodnie z zasadami medycyny opartej na faktach i troską o zadowolenie naszych pacjentów, co stanowi najwyższą wartość i jest podstawą dynamicznego rozwoju oraz służy utrwaleniu wizerunku Instytutu - jako partnera godnego zaufania.
Cele Polityki Jakości ustalone przez Dyrekcję Instytut Kardiologii:
- Rozwój i ciągłe doskonalenie nowych rozwiązań diagnostycznych
- Rozwój i zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług medycznych
- Wzrost poziomu zadowolenia pacjentów
- Stwarzanie pracownikom bezpiecznych i satysfakcjonujących warunków pracy
Cele jakościowe realizowane są poprzez:
- Stałe podnoszenie kwalifikacji personelu poprzez różne formy kształcenia podyplomowego i prowadzenie prac naukowo - badawczych
- Zakup nowoczesnego, wysokospecjalistycznego sprzętu diagnostycznego
- Wdrażanie najnowszych standardów medycznych
- Badanie satysfakcji pacjentów oraz przestrzeganie praw pacjenta
- Doskonalenie organizacji pracy i komunikacji wewnętrznej
- Zespołowe współdziałanie personelu w procesie opieki nad pacjentem